Zalakaros , Zalakaros Szállás , Zalakaros üdülési csekk ,Üdülési csekk Zalakaros , Zalakaros Apartman
Zalakaros , Zalakaros Szállás , Zalakaros üdülési csekk ,Üdülési csekk Zalakaros , Zalakaros Apartman
Tartalom

Vass Apartman

Menü
     
Szállások
     
Linkek

Zalakarosi Webkamera

Szállás Szlovákiában - Szállásfoglalás Szlovákiában – szállodák, panziók, apartmanok, kempingek széles választéka.

http://www.005.hu/linkcsere

www.5soros.hu

Tiszta Pénz

www.everibody.ning.com

www.penzarany.hupont.h

www.szegedcafe.com

     
számláló
Indulás: 2009-12-19
     

powered by PRBbutton


Linkcsere link csere

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
     
Látogatottság növelése

az eredményes látogatószerzés garantáltan működő módszerei

Egy gyors áttekintés a látogatószerző módszerekről, amely gyakorlatilag az internet-marketing elemeit foglalja össze. Olyan módszereket mutatok itt be, melyek jelenleg elérhetőek az interneten bárki számára. Az oldal nem foglalkozik azonban olyan, elsősorban offline hirdetési lehetőségekkel, melyek révén az emberek egy az egyben a honlapunk címét gébelik be a böngészőbe.

A látogatószerzés módszerei

S nézzük, akkor részletes az egyes módszereket.

 

Internetes hirdetések tartalomszolgáltató oldalakon

Ezzel a látogatószerzési módszerrel már mindenki találkozott. A legegyszerűbb és egyben a legdrágább lehetőség a látogatók számának növelésére. Ebbe a kategóriába sorolhatjuk az interneten megjelenő bannereket és szöveges hirdetéseket. Gyakorlatilag bármely tartalomszolgáltató portál vagy honlap oldalain lehetőség van hirdetések elhelyezésére, melyek különböző méretekben jelenhetnek meg, általában gif, jpeg, png vagy flash formátumban, s általában megjelenésenként kell értük fizetni.

Az óriási látogatottsággal bíró tartalomszolgáltató honlapoknak (pl.: Origo, Index, HWSW) gyakran ez az egyetlen bevételük, s ebből kell kitermelniük a működési költségeiket. A hirdetési árakat ezért ebből a szempontból kell megállapítottaniuk. Az ilyen oldalakon elsősorban multinacionális cégek hirdetéseivel lehet találkozni, elsősorban az hirdetések magas ára miatt.

A banner hirdetéseken keresztül szerzett látogatók általában nem annyira értékesek, mert az átkattintók érdeklődési köre gyakran más, mint az, amivel a hirdetett oldal foglalkozik. Így a látogatok megtartása nehéz feladat, viszont nagyszámú látogatottságra lehet szert tenni és a banner megjelenés által az átkattintásokon túl, márkaépítés is történik.

Elérhető látogatók száma: 4
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 2
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 5
Munka befektetés (egyszeri): 2
Munka befektetés (folyamatos): 0
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 2

Az elérhető látogatók száma magas, igazából az igénybe vett médiumok számától, azok látogatottságától és a pénztárcánk vastagságától függ. Az elvi határ nagyon magas. Egyszeri anyagi és munka ráfordításként el kell készítenünk vagy készítettnünk a hirdetés bannerét, mely aránylag nem jelent nagy költséget és időráfordítást. Viszont a folyamatos anyagi ráfordítás nagyon magas, mert a hirdetések megjelenése után kemény pénzeket kell fizetni.

 

Interaktív hirdetések

A hirdetési forma előnye, hogy a felhasználót interakcióra buzdítják, gyakran látványos animációval szórakoztatják, játékra késztetik a érdeklődőt azzal, hogy valamilyen felhasználói eseményre más és mást kínálnak, jelenítenek meg. Az ilyen hirdetéseknek nem az a célja, hogy a felhasználót egy kattintást követően rögtön a cél weboldalra irányítsák, hanem az, hogy a folyamat végén szerezzék meg a látogatót. Gyakran a felhasználó döntéseinek sorozata végén a hirdetés más és más oldalra juttatja el a látogatót.

Az ilyen interaktív hirdetés gyakran egy speciális kérdőívnek felel meg, és természetesen sokszor játékos formában, észrevétlenül.

A hirdetések többnyire flash animáció formájában jelennek meg, de akadnak DHTML változatok is. A hirdetés hátránya, hogy viszonylag magas az előállítási költségük, viszont a hatékonyságuk a normál bannerekhez képest magasabb, és a látogató megtartása is könnyebb, mert már a hirdetés során elkezd ismerkedni weboldalunk témájával.

Elérhető látogatók száma: 4
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 4
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 5
Munka befektetés (egyszeri): 3
Munka befektetés (folyamatos): 0
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 3

A bannerekhez hasonló paraméterek jellemzik, azzal a különbséggel, hogy az interaktivitás miatt kezdetben nagyobb befeketetést igényel, mind munka, mind anyagi részről. Ugyanakkor, a látogatók értékesebb lehetnek, mert az interaktivitást felhasználva olyan megoldásokat alkalmazhatunk, melyekkel gyakorlatilag kiválogathatjuk a számunkra fontos személyeket.

 

E-mail marketing

A direkt marketing egy formája, mely nem azonos a SPAM (kéretlen) levél küldéssel. A weboldal révén gyűjtött, releváns címlistára küldünk email leveleket, s tartjuk a korábbi látogatóinkal a kapcsolatot, folyamatosan fenntartjuk az érkelődésüket, esetleg reklámozzuk saját termékünket, szolgáltatásunkat. A többi médiához hasonlítva az e-mail marketing sokkal olcsóbb és általában jó hatékonysággal lehet vele a látogatottságot fenntartani.

Mivel olyan felhasználóknak küldünk leveleket, akik már korábban jártak nálunk (hiszen így kerülhettek a címlistánkba), a weboldalunk visszatérő látogatóit tudjuk elsősorban ezzel a módszerrel növelni, illetve szinten tartani. Habár kevés új látogatót szerzünk így, ne becsüljük le a visszatérő látogatókat! Sokkal nehezebb azt elérni, hogy felhasználók rendszeresen visszatérjenek a honlapunkra, mint teljesen újakat az első látogatásra megszerezni.

Elérhető látogatók száma: 3
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 2
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 1
Munka befektetés (egyszeri): 2
Munka befektetés (folyamatos): 3
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 5

Kezdetben el kell készítenünk a címlista adatbázis építést, ami egy minimális anyagi és munka befektetéssel jár. A rendszer indítását követően a folyamatos anyagi ráfordítás mérsékelt, a munka befektetés pedig közepesnek mondható, mivel azért értékes tartalmakat kell írni a levelekben. A látogatók nagyon értékesek, hiszen ők már jártak nálunk, és hajlandóak voltak megadni e-mail címüket.

 

Partner programok, partner honlapok

Ha sikerül jó partnereket, partner weboldalakat találni, nagyon értékes látogatókat szerezhetünk. Megkérhetjük az ismerőseinket, vagy olyan weboldalak tulajdonosait, akik látogatóinak érdekes lehet a weboldalunk, hogy helyezzenek el egy hivatkozást a honlapunkra. Gyakorlatilag azt kérjük tőlük, hogy ajánljanak minket, aminek révén folyamatos átkattintások és látogatókat szerezhetünk.

A partner kapcsolat lehet kölcsönös, fizethetünk értéke, vagy akár jutalékos rendszerben is megállapodhatunk a partner honlap tulajdonosával (pl.: a tőle érkezett látogatók vásárlásai után kap egy meghatározott százalékot).

Ennek a látogatónövelő módszernek az alapja a megfelelő partnerek megtalálása. E nélkül lehetetlen értékelhető eredményt elérni, viszont ha sikerült jó partnereket találni, nagyon értékes látogatókat szerezhetünk.

Elérhető látogatók száma: 3
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 0
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 2
Munka befektetés (egyszeri): 3
Munka befektetés (folyamatos): 2
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 3

Ez a módszer igazából anyagi ráfordítást csak akkor igényel, ha jutalékot fizetünk a partnerünknek, ezért ítéltem 2-re a folyamatos anyagi ráfodítást. Folyamatos munkát abban az esetben igényel, ha újabb és újabb partnereket keresünk. Ha megelégszünk a már megszerzettekkel, akkor igazából nem kell jelentős munkára számítanunk. A látogatók relevanciája partnerenként teljesen eltérő lehet, ezért kapott közepes osztályzatot.

 

Katalógusok

Az elkészült honlapukat igyekezzünk minél több internetes katalógusba regisztrálni.

Néhány ismert katalógus:

Mivel a katalógusok tematikus oldalakra vannak osztva, olyan értékes látogatók érkezhetnek a honlapunkra, akik valóban az iránt érdeklődnek, amivel az foglalkozik. Nem ritka, hogy egy weboldal látogatóinak 30-40%-az ilyen katalógusokból érkezik. Magyarországon a www.startlap.hu aloldalairól rengeteg látogatót lehet összegyűjteni.

Elérhető látogatók száma: 3
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 0
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 0
Munka befektetés (egyszeri): 4
Munka befektetés (folyamatos): 2
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 3

A katalógus regisztrációk több szempontból is hasznosak. Ha csak ingyenes katalógusokat keresünk fel, akkor gyakorlatilag egyedül a saját időnket kell ráfordítani. Kezdetben még sok katalógust fel tudunk keresni, majd idővel egyre kevesebb újat találunk majd. Ezért jelöltem úgy, hogy a kezdeti munka befektetés nagyobb, mint a későbbi. A látogatók relevanciája katalógusonként különböző lehet, ezért kapott közepes osztályzatot.

 

 


Blog, fórum és PR cikkek

Magyarországon ez még nem egy bevett látogatónövelési technika, külföldön azonban ez már teljesen megszokott. A tevékenységünkhöz kapcsolódóan rendszeresen publikálhatunk hasznos cikkeket, melyet egy tartalomszolgáltató közöl, a weboldalunkra mutató hivatkozással együtt.

A tartalomszolgáltató látogatottságától függ, hogy milyen eredményt lehet elérni. Sajnos habár értékes látogatókat gyűjthetünk így, a cikkek megírása relatíve sok munkát jelent.

Elérhető látogatók száma: 2
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 3
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 0
Munka befektetés (egyszeri): 4
Munka befektetés (folyamatos): 0
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 3

Az értékes közlendő anyag megírása relatíve sok munkát igényel, az egyszeri befektetett munka magas. Az egyszeri anyagi ráfordítás változó, ugyanis gyakran kell fizetni egy PR cikk megjelentetéséért, ezért kapott közepes osztályzatot.

 

Keresőmarketing

A keresőmarketing az interneten fellelhető keresőkhöz, keresésekhez kapcsolódó olyan tevékenységek összessége, melyek a weboldalunk látogatottság növelésére törekszik.

A keresőmarketing nagyon hangzatos fogalom lett mostanában a marketinggel és weboldalakkal foglalkozók körében.

Az internet használók, ha szeretnének valamit megtalálni, érdeklődnek valami iránt, akkor nem próbálják meg kitalálni az ezzel foglalkozó weboldalak címét, hanem egyszerűen felkeresik valamelyik keresőt, többnyire a Google-t, megadnak egy kereső kifejezést és a kiadott eredmények közül válogatnak és látogatnak el valamelyik weboldalra.

Naponta rengetegen használják az internetes keresőket, ezért nagyon fontos, hogy minél több látogatót tudjunk szerezni a keresőktől. Gyakorlatilag az internetes keresésekből, keresőkből származó látogatószerzést nevezzük keresőmarketingnek.

A keresőmarketing (angolul: Search Engine Marketing (SEM)) rohamosan fejlődő ágazata az internet marketingnek, de a teljes marketinget és az online/offline hirdetéseket figyelembe véve is jelentős szerepet tölt már be.

A keresőmarketing segítségével alacsony pénz és munka befektetés mellett, folyamatosan szert tehetünk értékes és meghatározó számú látogatottságra.

Sokan egy fogalomnak tekintik a keresőmarketinget és a keresőoptimalizálást, pedig a keresőmarketing azonban nem egyenlő a keresőoptimalizálással.

A keresőmarketing több tevékenységet foglal magába:

  • Keresőoptimalizálás
  • Fizetett hirdetések a keresőkön
  • Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon
  • Fizetett helyezések vagy regisztrációk

 

Keresőoptimalizálás

Minden olyan tevékenység ide tartozik, melyet azért végzünk, hogy weboldalunk a keresők organikus, ingyenes találati listáján minél előkelőbb helyen szerepeljen. Ez a látogatószerzési módszerrel lehet elérni a legértékesebb látogatókat, s talán a legnagyobb számban, ugyanakkor viszonylag alacsony költség mellett kivitelezhető.

A keresőoptimalizálás témája óriási, ezért egy külön weboldalt szenteltem neki, ahol nemcsak egy ingyenes tanfolyamon vehet részt, hanem több ingyenes segédeszköz is a rendelkezésére áll >>

Elérhető látogatók száma: 5
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 2
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 0
Munka befektetés (egyszeri): 3
Munka befektetés (folyamatos): 1
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 4

Az elérhető látogatók száma és értékessége nagyon magas, mert rengetegen használják az internetes kereséseket, és az innen érkező emberek arra kiváncsiak, amivel a honlapunk foglalkozik. Kezdetben ugyan rá kell szánni az időt, és talán némi pénzt, ha szakember segítségét kérjük, később viszont sokkal kevesebbet kell vele foglalkozni, illetve pénzt költeni rá, a látogatók mégis folyamatosan érkeznek. A keresőoptimalizálás talán a legjobban megtérülő látogató szerző módszer.

 

Fizetett hirdetések a keresőkön

A legtöbb kereső fizetett hirdetések révén (is) szert tesz bevételre. Itt mi is hirdethetjük saját weboldalunkat, és pénz ellenében ugyan, de látogatókhoz jutunk. Az ilyen hirdetések esetén a kattintások után kell fizetni, tehát gyakorlatilag látogatót vásárolunk a keresőtől, nem pedig hirdetés megjelenést, ami sokkal gazdaságosabb.

Az ilyen hirdetések előnye, hogy olyan látogatókat szerezhetünk, akiket érdekel az a téma, amivel a mi honlapunk foglalkozik. Beállíthatjuk ugyanis azokat a kulcsszavakat, amelyekre a hirdetéseink megjelennek.

Habár a látogatókat ebben az esetben nem ingyen szerezzük, ezzel a módszerrel jóval hatékonyabban, jóval kevesebb pénzért, valóban értékes látogatókat vásárolhatunk a banneres megjelenéssel ellentétben.

Ilyen hirdetés kiszolgáló:


Elérhető látogatók száma: 2
Anyagi ráfordítás (egyszeri): 0
Anyagi ráfordítás (folyamatos): 4
Munka befektetés (egyszeri): 2
Munka befektetés (folyamatos): 0
Megszerzett látogatók értékessége (relevancia): 4

A keresésekkor megjelenő fizetett hirdetések segítségével elérhető látogatók száma nagyban függ a területtel, amivel foglalkozunk (mennyien keresnek az arra jellemző kulcsszavakra) illetve a pénztárcánktól (azaz, hogy mennyit vagyunk hajlandóak kifizetni egy kattintásért illetve naponta mennyit szeretnénk vásárolni). A folyamatos anyagi ráfordítás ezért viszonylag magas. Munkát igazából csak kezdetben igényel, meg kell határozzuk ugyanis hirdetéseink paramétereit, s ezt követően akár magára is hagyhatjuk, a hirdetési rendszer magától működni fog. A látogatók értéke magas, hiszen a hirdetések akkor jelennek meg, ha a személy kifejezett arra keres, amit a honlapunk tartalma kiszolgál.

 

Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon

Vannak weboldalak, akik vállalják, hogy apró, szöveges hirdetéseket helyeznek el saját oldalukon. A hirdetéseket nyújtó kiszolgáló figyel arra, hogy egy honlapra lehetőleg minél témába vágóbb hirdetések kerüljenek, ami azért szerencsés, mert nagyobb a valószínűsége, hogy a látogatók rákattintanak a hirdetésre, másrészt a látogatók relevanciája, értéke is kiemelkedően jó, hiszen hasonló témájú weboldalról érkeznek.

Ilyen hirdetés kiszolgáló:


Elérhető látogatók száma:
     


naptár
2017. Október
HKSCPSV
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
     
http://www.heineken.hu/

Reklámozza Ingyen Weboldalát ! Reklám-Csere Szörföző - http://surf.reklam-csere.hu

Kategorizalt banner es linkcsere.

ReklámCsere - reklámozza ingyen weboldalát!

szallas-hirdetok.gportal.hu

Vass Apartman

toplista

www.canga.hu :: Toplista ::

Szálláshelyek Toplista

SMS-hirdetőfal
     
Linkcsere

Ingyenes linkcsere ! Növeld az oldaladra mutató hivatkozások számát Linkcsere segítségével, ezáltal egyre több látogatód lesz. A kölcsönösség jegyében kérlek te is tedd ki a linkünket. Ennyi az egész maga a linkcsere ingyenes.

     
Tartalom

~ FBLOG ~ A BARÁTOM VÁLASZTOTT NEKEM RUHÁT! FELVEGYEM, VAGY SE?!!! NAPONTA KREDITKÓDOK A CHATEN! SMINKTESZTEK! ~ FBLOG ~    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |